OPPLEV ØKT SALG OG FLERE LOKALE KUNDER I BUTIKKEN
BAKGRUNN- DET BLIR FÆRRE KUNDER I HANDLEGATENE
Nettsider og sosiale medier er dine nye utstillingsvinduer
- Konkurransen fra netthandelen blir tøffere og tøffere
- Mange kunder kan bare nås på nett og passerer sjelden din fysiske butikk
- Et godt førsteinntrykk på nett er avgjørende for om kundene besøker butikken eller ikke
FLERE OG FLERE FORETREKKER Å FÅ INSPIRASJON PÅ NETT MEN HANDLE I FYSISK BUTIKK
- Gjennom Internett får kundene den inspirasjonskilden de ønsker: Et enormt utvalg av varer, alltid lett tilgjengelig og presentert med lekre bilder
- Svært mange foretrekker likevel å handle i fysiske butikker der de får personlig service, kan prøve produktene og ta med seg varene med en gang
- Butikker som allerede er på nett opplever at halvparten av alle nettordrer hentes i butikken, og 44% til 75% av kjøpene i den fysiske butikken er fra kunder som har vært på nettsiden før de dro til butikken
FACEBOOK GIR OPPMERKSOMHET, MEN....
KUNDENE FORVENTER EN FULL PRODUKTKATALOG
En aktiv Facebook/Instagram skaper oppmerksomhet, men enkeltbilder av noen få produkter gir begrenset effekt for dagens kravstore kunder som forventer å kunne bla seg gjennom den fulle bredden av butikkens sortiment i ro og mak
IKKE GÅ GLIPP AV SALGSMULIGHETER
MED VARENE PÅ NETT FÅR DU FLERE KUNDER FRA GOOGLE
Når hele 50% av dem som foretar lokale søk på mobilen besøker en butikk det neste døgnet, og 18% av dem foretar et kjøp i butikk, er det ikke rart at søketrafikk fra Google anses som en gullgruve for alle butikker.
Du vil også oppleve å få forespørsler fra hele landet som søker etter akkurat dine produkter på nett.
MED RETAILHUB ER DET ENKELT OG RIMELIG Å FÅ VARENE DINE PÅ NETT
Tradisjonelle nettbutikkløsninger har vært for dyre og ressurskrevende til at det lønner seg for de fleste lokale klesbutikker.
Retailhub ble startet for å tilby lokale butikker en enklere og billigere måte å vise sine varer på nett. Nettsalg gir et hyggelig bidrag til omsetningen, men det viktigste for de fleste butikker er å nå den store andelen forbrukere som foretrekker å finne inspirasjon på nett, men kjøpe produktene i sin lokale butikk.
Vi mener det skal være enkelt å komme på nett og har derfor utviklet effektive løsninger som gjør at du kan fokusere på å drive butikken, mens vi tar oss av oppsett, produktbilder, beskrivelser og lokal annonsering.